بخند خو لامصب...

...بخند خو لامصب

بخند خو لامصب...

...بخند خو لامصب

بخند خو لامصب...

سلام به همه بروبچ گل و باحال و خنده رو...من محمد هستم امیدوارم از مطالب من خوشتون بیاد و با نظراتتون به من انرژی بدید...سعی میکنم برای چند لحظه هم که شده خنده روی لبتون بیارم و البته شعار سایت هم اینه:(بخند خو لامصب...)فراموش نشه. با تشکر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

شروع کار

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

سلام به همه رفیقام..این پست شروع کار این وب با نظراتتون از من حمایت کنید...

با مچکرم..ههههه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۷
mamad khodadadi

نظرات (۲)

سلام به رفیق گلم
خوش اومدی منتظر پستای باحالت هستم
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷ هادی مزارعی
خودت برای خودت نظر نذار

پاسخ:
حالا شما اومدیاینجا که خودتو سبک کنی؟؟؟یه خورده خود دار باش قضاوت ...تخیلی نکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی