بخند خو لامصب...

...بخند خو لامصب

بخند خو لامصب...

...بخند خو لامصب

بخند خو لامصب...

سلام به همه بروبچ گل و باحال و خنده رو...من محمد هستم امیدوارم از مطالب من خوشتون بیاد و با نظراتتون به من انرژی بدید...سعی میکنم برای چند لحظه هم که شده خنده روی لبتون بیارم و البته شعار سایت هم اینه:(بخند خو لامصب...)فراموش نشه. با تشکر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

•••••••••• د نه د •••••••••

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟ می گه حمومی ؟ می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی. میگه : دِ نـَـه دِ در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپیوترت کار میکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برمیدارم که امشب رو لندن بمونی تا فهم درست جواب دادن رو یاد بگیری، آها یه چیز دیگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش میکنم



عمو زنجیر باف ! بَله
زنجیر منو بافتی ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ !
پشت کوه انداختی ؟
دِ نه دِ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
mamad khodadadi

نظرات (۰)

چه وضعشه پ نظراتون کوو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی